Sembang Sembang Bowling

Friday, March 19, 2010

#30 Keputusan Bowling For Fun Beginner Special 17 Mac 2010

Berikut ialah keputusan top10 bagi kejohanan tersebut. Seramai 48 peserta mengambil bahagian dalam kejohanan ini dan susana pertandingan berlangsung dengan begitu meriah sekali. Keputusan penuh tidak dapat dikeluarkan kerana isu emosi yang meruntun jiwa admin blog.... huhuhuhu!


Keputusan kali ini dibesarkan sepenuhnya kerana tidak melibatkan pentadbir blog... hahaha! Kita dengar apa kata para pemenang (terpilih jer)!


Puan Rohana Din @ Opah = Kak na dah memberi yang terbaik pada malam ini. Berpuas hati tetapi kalau boleh next time kak na nak jadi champion plak.... Lagipun uol taula kak na nie kan veteran! Kire hebat apa! Nak banding ngan si faiza tu.... mudo lagi tp nan ado huhuhu!

En. Fakaruddin = well.... sib bek la aku masuk list! Kalu dop.. masuk hantu ader la... spin i bermasalah la malam nie.. x tau kenapa! Lupa basuh baju seminggu kot... wahahha

Apa kata yang kalah pulak....

En. Faiza = Aku cuba nasib jer malam ini, tapi jari lebam kan sebab kesilapan teknikal, so hook aku x menjadi malam nie... next meeting tauler untung rugi nasib korang!

En. Said = Saya amat puas hati walaupun kalah malam nie.. sebab saya dapat kalahkan PB. lagipun saya mencatat jatuhan peribadi terbaik 181 pada malam ini... jom saya belanja McDonalds kat autocity!

Dr. Tun = Malam nie memang bukan malam saya.... insyaallah saya akan menyerlah 24hb nanti.. PDBL 2010! Tunggu....

En. Azam = Speechless (Maaf saya tidak mendapat maklumbalas daripada beliau yang terkedu dengan prestasi terburuk pada malam tersebut!)


Sekian, coretan untuk kali ini.... tahniah kepada semua pemenang, kepada yang kurang berjaya... teruskan usaha! Chaiyo2

No comments: