Sembang Sembang Bowling

Saturday, February 20, 2010

#11 Countdown PDBL2010

Kepada semua staf teknikal dan pentadbiran Pusat Pengajian Kej. Kimia saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berkursus di Swiss Garden Damai Laut. Saya tahu ade beberapa staf yang terbabit mengalami gatal-gatal tangan sebab x dapat pulas bola boling 2-3 hari nie... hahaha. Hangpa pulaih la apo-apo yang ado kat sano! hayun kayu golf plak.... hehehe. Sampai jer cni hai ahad trus kol kami naa... kita pi lepaih gian wakakaka!

Suka saya mengingatkan liga kita semakin hampir. Masih ada 4 hari untuk semua peserta melakukan latihan dan persediaan rapi memburu kejuaraan pertama. Buat julung-julung kali juga kita akan melihat beberapa pemain akan menggunakan kaedah balingan hook yang baru dipelajari semenjak beberapa minggu yang lalu. Peserta-peserta yang dijangka mampu memberi saingan ialah En. Faiza dan En. Said. Jangan dilupa Puan Norzalilah, Cik Rosni dan En. Faizal, kesemuanya merupakan golongan straiter yang tegar! Puan Roihana dan Dr. Tun, hookers yang tidak asing lagi... Spinner En. Azrul dijangka turut memeriahkan liga kali ini. Underdog seperti Principal Aziz dan Associate Azam jangan dilihat dengan sebelah mata... nanti juling dek non! hahaha. The unpredictable Dr. Hekal nak taruk mana?... Ketua Pustakawan Universiti, Abang Pisol aka Abang Misai hehehe... Jangan mare yer En. Pisol... juga dijangka turut bertanding (tapi x mola men 1 strike seringgit... bungkus kami nanti :p). Penaung PDBL2010, Prof. Madya Dr. Mohd Zailani aka Pak Z dijangka merasmikan kejohanan pada 24hb nanti (bola yang beli haitu nak peram jer ke pak z ooii?... bila nak training???). Kejohanan dijangka akan bertambah menarik kerana peserta-peserta yang terlibat mempunyai variasi balingan yang pelbagai merangkumi straiter, hooker dan juga spinner. Seramai 11 peserta telah pun mengesahkan penyertaan. Kami menjangkakan pendaftaran akan semakin giat pada saat-saat terakhir sebelum kejohanan bermula... Sama-sama kita lihat... mari-mari kita lihat siapa yang menang! (ulang 3x dengan intonasi dan sebutan yang betul) * (Kuiz: Pelakon manakah yang melafazkan skrip ini dan nyatakan judul filem? )

Sama-sama kita lihat siapa akan menjuarai pusingan pertama Pay-Day Bowling League 2010 Season I. Nantikan kejutan ulung pada 24 Feb 2010 bertempat di Megalanes Perai jam 8 malam. Ayuh.... bawalah bersama ahli keluarga untuk menjadi ahli pasukan pim pim pom pom pada malam tersebut!

PS: Jom ramai-ramai pakai baju kaler pink malam tu....  so sweeeettttt!

Sapa ler yang dapat paling banyak strikes malam tu?.... Adakah orang itu???



No comments: