Sembang Sembang Bowling

Wednesday, February 17, 2010

#7 Pendaftaran Pertama - Thank You Yam Leaf

Sukacita saya ingin memaklumkan bahawasanya Jawatankuasa Penganjur menerusi Puan Norzalilah Ahmad telah menerima 2 borang penyertaan pertama dengan bayarannya sekali daripada bowlaholics Dr. Tun (PPKEE) dan Cik Rosni Hassan (Pendaftar). Terima kasih di atas sokongan anda. Bowlaholic yang lain-lain ni mana?.... jangan tunggu last-last minute sebab booking lane pun terhad... kami takut nak booking banyak-banyak maklumla first timer kannnnn..... ;p. Untuk season I ni kami menjangkakan hanya maksimum 20 peserta akan mendaftar. Insyaallah untuk season II, penyertaan yang lebih banyak akan menjadi kenyataan dan semestinya, hadiah pun makin lebat.

Saya merasa sungguh terharu dengan sambutan dan galakan yang telah diberi oleh kedua-dua peserta ini. Kami berdoa agar agar liga ini berjalan lancar tanpa sebarang masalah dan yang penting no scandalicious ok... hehehe. x larat nanti kene terjah ngan Nas Ahmad.... x gitu MakDaraVogue?.... hahaha

Anyway, cantik tak background blog? Siap ada pin lagi... pin buruk tapi ok sebab nampak seasoned... syuke-syuke! terima kasih MakDaraVogue di atas kreativiti anda!

''Go Go Pay-Day Bowling League 2010 Season I''

No comments: