Sembang Sembang Bowling

Tuesday, February 16, 2010

#6 Kick-Off Season I Semakin Hampir

Eh eh... nampak gaya kejohanan liga semakin hampir untuk dimulakan. Masa sudah tinggal lebih kurang seminggu saja... jadi tunggu apa lagi??? Pi la hayun bola kat Megamall nun sampai baguih2! Ada setengah orang tu cuti raya cina pun pi hayun (Pengerusi Utama, Ketua Penajaan + Ketua Publisiti... nama tak disebut takper :p).. punyala semangat! takpa training make perfect! Jangan malu2 berlatih... Apa yang saya suka mengenai sukan bowling ini ialah melihat ekspresi pemain selepas mereka melakukan balingan. Ada yang tersenyum ada yang muncung.... ada yang buat2 dunno jer.... apa apa pun sukan ini banyak memberi keyakinan kepada diri kita untuk berdepan dengan orang ramai dalam apa jua situasi. Mental Game...

Sesiapa yang layak dan berminat, sila hantar borang penyertaan dengan kadar segera! Nanti pi trening pastu borang tak hantaq, habuk pun tarak... Cpat-cpat hubungi jawantankuasa penganjur ok! Sebelum 24 Feb 2010 tau.

Lagu yang saya masukkan dalam ruangan chill out tu ekceli bukan suka-suka tapi telah dipilih dan dinilai secara teliti (ade sikit-sikit syok sendiri). Apa-apa pun... We Are The Champions (The Queens) tu adalah sebagai pembakar semangat bagi semua peserta yang akan mengambil bahagian dalam liga ini agar sentiasa berusaha memburu kejuaraan dan Power Of The Dream (Celine Dion... Akak jugakkkk...) merupakan lagu tema Olimpik 1996 di Atlanta. Semua orang berhak mempunyai impian dan impian itu hanya boleh direalisasikan dengan pengorbanan dan usaha gigih yang berterusan!


No comments: