Sembang Sembang Bowling

Thursday, March 31, 2011

#87 Panas3x Ranking Terkini selepas 2 musim...

Salam tuan-puan sekalian...

Saya secara langsung membawa anda dari litar F1 sepang untuk perlumbaan kedua musim 2011. Seperti yang anda lihat di skrin sekarang.. sebastian vettel sedang mendahului lain-lain pelumba sambil diekori rapat oleh lewis hamilton dan eh eh... napa teksiiii mekbowling de kat dalam litar... adakah mekbowling tersilap jalan??? sebab dia cakap td nak pi Jusco... huhuhu... apa yang sudah berlaku?... bendera kuning dikibarkan menandakan perlumbaan dihentikan buat seketika! kereta keselamatan telah mengambil alih kedudukan peneraju... apa-apa pun kita kembali ke bilik berita bersama abg fink...

Hai hai peserta PDBL-3 semua... ini merupakan kali fertama PDBL-3 mendapat liputan nadi arena! walaupun bertaraf picisan... huhuhu tetap nak glam2 astro jugak... huhu. Berikut disampaikan kedudukan terkini kutipan mata setiap peserta (yg ade point jer yea... yg xde tu abg minta maap amfun byk2... cuba lagi dek non wahaha...) selepas selesai pertemuan pertama dan kedua... layannnnnn

                                 Dr. Salman      : 8 + 8 = 16
                                Cik Rosni        : 10 + 4 = 14
                                En. Azrol         : 2 + 9 = 11
                                En. Zabri         : 5 + 6 = 11
                                En. Fakar        : 0 + 10 = 10
                                En. Amzar       : 4 + 5 = 9
                                En. Azam  : 6 + 3 = 9 (nape besau sgt ni???)
                                Dr. Tun           : 0 + 9 = 9
                                Pn. Norzalilah : 0 + 8 = 8
                                En. Aziz          : 1 + 7 = 8
                                Mat Jan           : 0 + 3=3
                                En. Faiza         : 0 + 2 = 2
                                Pn. Marziana   : 0 + 1 = 1

Ranking di atas adalah berdasarkan pungutan mata sahaja. Ranking rasmi akan dikeluarkan oleh mekbowling setelah beliau selesai menganalisis data-data permainan menggunakan kaedah simulasi monte carlo (abg pun x tau ape bende tu... men taip2 jer pe yg jumpa dlm jurnal!)... kedudukan pemain mungkin akan berbeza terutama bagi mereka yang mempunyai mata yang sama. Kedudukan akan dipisahkan mengikut kelebihan jatuhan pin untuk semua permainan.


Panasss x?... AED hang panas x? Abg rossss?... ya allah fazley men semalam mcm ayam kena sembelih ( mengikut katanya setelah keciwa melihat pin-pin begitu degil semalam!) abg nak tambah mcm ayam kene penyek loghi... tapi cian lak kat kawan! tambah-tambah dia bawa adik dia yg pretti ittew... abg de can x li?... teksiiiiiiiii

Nota kaki: x sangka point abg sama ngan point dr. tun... abg hebat atau dr. tun yg x hebat? hahaha... jgn mare!

Rasanya season ni dr. man pakai limau nipis la... nnt next month abg ros tlg azan lg kuat yer... sebelum ni xde la baguih mana! kan AED? hahaha...


3 comments:

RMIC Bowling said...

Hahaha Dr Tun tidak hebat kot sebab dia bukan jaguh kampung TAPI jaguh bandar!

PJH said...

kita kena jd jaguh kat mana-mana jer dr tun.. kat MITC 8 april ni pun! he2... sy seloroh je dr. yer...

RMIC Bowling said...

Azam, no problemo ... mondai arimasen ... jumpa di sana sebab saya duduk atas bas...maklumlah tidak cukup duit nak bergerak dengan kereta...hehehe