Sembang Sembang Bowling

Sunday, July 25, 2010

#64 PDBL Musim ke-2 Pertemuan ke-3 28 Julai 2010

Assalamualaikum adik kakak abang-abang sekalian,

Alhamdulillah ribut pun sudah reda... kopi yang dulu bergelora kini semakin tebal busanya.. bertambah manis dan berkrim. Silap-silap lekat di misai... ngeh ngeh ngeh! Semoga PDBL2010 terus mampu menongkah cabaran yang mendatang. Terima kasih buat jawatankuasa penganjur PDBL2010 yang banyak bersabar dan bersikap rasional. Buat peserta-peserta PDBL lak.. terima kasih kerana telah memberi sokongan yang jitu. Semuanya di atas semangat ukhwah dan kerjasama sesama kita. Insyaallah akan berterusan!


jemput la minum uols.... kopi dangdut iwan ngan amelina! syuke lagu tu... lama x karoeke sambil gelek2 bende yang x berapa nak ada.. huhu!

Buang yang keruh ambil yang jernih.... kalu nak beradu sapa hebat... mehla turun ke gelanggang bowling... setakat mulut-mulut perang-perang cyber nie... x macho la! macam makcik-makcik kat kampung duk pot pet pot pet sambil nyicah pelam ngan kuah rojak mak bee (isk masam lak rasenya kat mulut nie... lama x pekena!) moh deme petang ni nyicah kat teratak mawar Kimia.

Kepada tumpangtuiii, chikaro666, saja-saja dan etc. yang tetiba muncul sewaktu ribut secawan kopi melanda... iol duk investigate IP uols. ngeh ngeh ngeh... i dah minta tolong staf PPKT tolong siasat. Iol rasa iol tahu sapa anda... ngeh ngeh ngeh. Amboi bagai na mengomel... hangat blog PDBL nie.. hangpa ni wat ramai jer.... kata orang utara. wat meriah... Apa-apa pun terima kasih kerana meluangkan masa membaca blog PDBL2010.

Amacam... leh jd cam Makcik Angel Joli dalam Muvi The Salt x?

Terlajak buat posting hari ni... iol ade beberapa persoalan untuk dilontarkan kepada peserta-peserta PDBL2010... Soalan-soalannya adalah seperti berikut:-
.
.
.
.
.
.


Sudahkah adik kakak abang-abang bersedia untuk bertarung pada 28 Julai nanti?
.
.
.
.

Bola-bola bowling tu dan segala bende mak nenek peralatannya dah digilap ke belum?
.
.
.
.

Mental adik kakak abang-abang semua dah kuat ke menahan gendang perang PDBL2010?
.
.
.
.

Kalau adik kakak abang-abang dah bersedia.... ayuh kita gamatkan Megalanes Perai pada 28 Julai 2010, Rabu jam 8.00 malam (pengesahan kehadiran dan pembayaran yuran) dan 8.30 malam (pertandingan bermula).

Seperti biasa.... 5 Jackpot RM10 dan satu Grand Jackpot yang kini telah bernilai RM200.00 akan ditawarkan pada malam tersebut. Jatuhan pin bagi jackpot rm10 dan kombinasi strike/spare/split untuk grand jackpot akan dimaklumkan kemudian. Zabri men bek2 na..... ngeh ngeh ngeh!

Nota kaki: Dengar citer ada beberapa kita pergi berguru di Bandaraya Ho Chi Minh, Vietnam bagi memperkemaskan mutu permainan bowling mereka. So kita tengokla malam tu geng2 Viet atau geng2 Local yang power... ngeh ngeh ngeh! Weh... fridge magnet jangan lupa....

No comments: