Sembang Sembang Bowling

Monday, April 26, 2010

#53 Pertandingan Ten Pin Bowling Anjuran Pn. Rohana Din

Sayurgia dimaklumkan seluruh warga kampus kejuruteraan usm bahawasanya satu pertandingan tenpin bowling akan diadakan seperti butiran berikut.

Tarikh: 5 Mei 2010, Rabu
Masa: 8.00 malam
Venue: Megalanes Prai
Yuran: RM30.00/4 permainan 

Justeru diharapkan warga kampus sekalian yang merasakan diri mereka hebat, yang merasakan diri mereka berminat untuk bertanding, yang ingin menimba pengalaman dan pelbagai keinginan lain yang relevan dengan sukan bowling silalah berdaftar dengan Puan Rohana Din secepat yang mungkin! Hadiah utama katanya sebuah kereta Gen2 no. plat LB69... jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini! cepat cepat cepat!

Menarik mengenai pertandingan kali ini ialah semua pemain universiti akan bertanding di bawah kategori jemputan justeru tuan-tuan, puan-puan, cik-cik sekalian mempunyai peluang yang cerah untuk menjuarai pertandingan ini. Handicap 10 untuk peserta wanita!

Nota kaki: En. Zabri bley la masuk kalu berani, setakat pemain jemputan masa liga PDBL2010 tinggi lagu mano jatuhan pin pun xde point... ahakss! Satu kafe staf dia canang... AED pun sama! dapat 4 point nasib canang merata sampai McD Juru! Haru... 

No comments: